Zaznacz stronę

design

WYGLĄD TWOJEJ FIRMY

Na smak kawy wpływa wiele czynników. To nie tylko ziarna zalane wodą. To także jakość ziaren, woda w odpowiedniej temperaturze, filiżanka, łyżeczka, serwetka, ciastko… Dopiero te wszystkie elementy sprawiają, że kawa ma niepowtarzalny smak i zostaje w pamięci.

Tak samo jest w przypadku tworzenia identyfikacji wizualnej marki. To nie tylko zaprojektowane logo czy ustalona kolorystyka, ale wartość, dzięki której klient uzna nas za wiarygodnych. Poza budowaniem zaufania klienta do marki, identyfikacja wizualna ma też inne ważne funkcje. Prawidłowo przeprowadzona strategia wizerunkowa pozwala nam targetować swój produkt czy usługę. Oznacza to, że nasza marka będzie oddziaływać na konkretnego klienta lub grupę społeczną.

Identyfikacja wizualna

 

LOGO

Najważniejsze jest ziarno. Tak jak logo, które jest najważniejszą cześcią Twojej identyfikacji. Jest odzwierciedleniem Ciebie i Twoich działań. Nie pozwól, aby było przypadkowe i bez przemyślenia.  Mając ziarno, później pozostaje już tylko sposób parzenia.

 

FONT i KOLORY

Jedno ziarno to mało.  Kolejną istotną częścią całej identyfikacji jest dobranie odpowiedniego fontu oraz ustalenie kolorów. Dzięki temu klienci będą kojarzyć Twoją markę już po kolorze, nawet bez informacji o firmie. Klienci kupują nas oczami, pamiętaj o tym : )

STRONA WWW

W dzisiejszym świecie klienci boją się zaufać firmom, które nie są obecne w internecie.  Posiadanie własnej strony internetowej to jak wiadomość do każdego klienta „Jestem.  Działam. Czekam na Ciebie. Służę pomocą”. Strona www jest filiżanką do kawy : )

SOCIAL MEDIA

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to już nie tylko przypadkowe wpisy i bezmyślnie publikowane obrazki. Aby wywołać w swoim kliencie podziw i pokazać swój profesjonalny wizerunek musisz pokazać spójność w swoich kanałach social media. Dopracowany przekaz i spójne grafiki to jak łyżeczka, która pozwala na skosztowanie smaku gorącej kawy.

MATERIAŁY DRUKOWANE

Podstawą Twojego wizerunku oprócz strony internetowej jest dopasowana wizytówka. To mała namiastka Ciebie i tego jaki jest Twój biznes. Dodatkowe materiały drukowane takie jak: ulotki, broszury czy katalogi dodatkowo zwiększą atrakcyjność przekazywanej oferty. Będą jak ciasteczko do kawy ; )

STOPKA MAILOWA

Zwracaj uwagę na szczegóły i drobiazgi takie jak np. dopasowana stopka mailowa. Odpowiednia spójność graficzna w Twoich mailach będzie niczym dekoracyjna serwetka do zaparzonej kawy. Wydawałaby się zbędna, jednak dodaje elegancji i perfekcji. Zadbaj, aby każdy szczegół Twojego wizerunku był dopasowany i pozytywnie odebrany przez klienta.

Dobrej kawy nie zrobisz z jednego ziarna.

Potrzebujesz wielu małych ziarenek, aby miała ona prawdziwy smak.

Twoja firma w internecie

Zadbam o Twój wizerunek w mediach, zaczynając od Twojej strony internetowej. Pomogę opracować strategię Twojej firmy. Zapytaj co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić.

KAWA DESIGN Karolina Nawrat – Kawa
55-200 Oława, ul. Sokola 5
NIP:548-234-39-58

tel: 500 012 935
E-mail: karolina@kawadesign.pl